هزاره سوم اساطیر آماده ارایه خدمات زیر به سازمانها و شرکت های متقاضی می باشد 

هزاره سوم اساطیر
blank
blank

توسعه و آموزش منابع انسانی 

مشاوره دریافت خدمات بیمه 

مشاوره مالی و حسابرسی

اصلی‌ترین سرمایه هر سازمانی، منابع‌انسانی آن سازمان محسوب می‌شود، چراکه تأثیر مستقیمی روی تمام جنبه‌های سازمان دارند. منابع‌انسانی کارآمد باعث صعود و پیشرفت یک مجموعه و منابع‌انسانی ناکارآمد سبب سقوط مجموعه خواهد شد، پس سرنوشت کلی سازمان تحت تأثیر منابع‌انسانی  آن خواهد بود.
مجموعه هزاره سوم اساطیر، پس از بررسی و ارزیابی منابع‌انسانی سازمان و نیازسنجی هر پست به شما در شناخت بهتر نیروی انسانی سازمان و تدوین برنامه‌های مناسب با توجه قابلیت‌های افراد و ارائه آموزش‌های مدون در جهت رسیدن به اهداف سازمانی یاری می‌رساند. بهترین روش شناخت شخصیت فردی و شغلی مدیران، پرسنل و کارمندان، استفاده از تست های روانشناسی سازمانی و شغلی است.

ارائه مشاوره بیمه ای پس از انعقاد قرارداد  با بیمه گذار 

الف : شناسایی و ارزیابی خطرات تهدید کننده 

ب : ارائه مشاوره به بیمه گذار با استناد به ریسکهای شناسایی شده به منظور ابتیاع بیمه نامه های مورد لزوم

ج : قیمت گذاری اموال و داراییهای بیمه گذار به منظور تنظیم بیمه نامه های آتش سوزی به ارزش روز موارد مورد بیمه جهت جلوگیری از اعمال قائده نسبی سرمایه در زمان تسویه خسارات تحت پوشش بیمه نامه با بهره گیری از گزارشات ارزش گذاری اموال ،تهیه شده توسط کارشناسان رسمی دادگستر با نظارت مشاور بیمه ای 
,……
……

حسابرسی به فرایندی اشاره دارد که توسط یک حسابرس حرفه‌ای صورت می‌گیرد و هدف آن بررسی دقیق و ارزیابی صحت و قابلیت اعتماد گزارش‌ها، سوابق مالی و عملکرد سازمان‌ها است. حسابرسی عموماً در سطح سازمان‌ها، شرکت‌ها، بانک‌ها و سازمان‌های دولتی انجام می‌شود و شامل بررسی مالیاتی، حقوق و دستمزد، وام‌ها، سرمایه‌گذاری‌ها و سایر امور مالی است.اهمیت حسابرسی در اطمینان حاکمیتی و فرایند تصمیم‌گیری است. حسابرسی می‌تواند به مدیران سازمان‌ها کمک کند تا بتوانند خطاها و نقاط ضعف در سیستم‌های مالی و مدیریتی خود را شناسایی و اصلاح کنند. همچنین، حسابرسی می‌تواند به سهامداران و سایر صاحبان سهم در فرایند تصمیم‌گیری کمک کند تا به صورت مطمئن‌تری تصمیم بگیرند و از صحت و قابل اعتماد بودن اطلاعات مالی مطلع شوند. در نهایت، حسابرسی می‌تواند به افزایش شفافیت و اعتماد عمومی نسبت به سازمان‌ها و نهادها کمک کند.

blank

جهت دریافت مشاوره فرم مقابل را کامل کنید

مقاله و معرفی کتاب